Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego ogłosił nabór kandydatów na członków komisji konkursowych, które będą opiniować oferty na realizację zadań publicznych w nadchodzących latach 2026-2027. Zgłoszenia są przyjmowane od organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów do 31 października 2025 roku. W artykule zawarte są szczegóły dotyczące sposobu zgłaszania kandydatur oraz ogólne zasady funkcjonowania komisji. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami, które mogą być przydatne dla zaangażowanych w działalność non-profit.
Organizacje pozarządowe, które chcą zgłosić kandydatów do komisji konkursowych, powinny wypełnić odpowiedni formularz. Zgłoszenia będzie można składać osobiście w Wydziale Spraw Społecznych i Rodziny Urzędu Miasta oraz wysyłać drogą pocztową na wskazany adres. Istotne jest, aby formularze były złożone w terminie, który upływa 31 października 2025 roku. Wydział Spraw Społecznych i Rodziny będzie dostępny w godzinach pracy urzędu, co ułatwi zainteresowanym dokonanie zgłoszeń.
W skład komisji konkursowych wejdą przedstawiciele Urzędu Miasta oraz członkowie reprezentujący sektor pozarządowy. W trosce o transparentność procesu, osoby reprezentujące podmioty aplikujące o środki publiczne w danym konkursie nie będą mogły zasiadać w komisjach. Powstanie tych komisji ma na celu efektywne i rzetelne opiniowanie ofert, co jest zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi działalności pożytku publicznego oraz wolontariatu.
Źródło: Urząd Miasta Tomaszów Mazowiecki
Oceń: Nabór członków do komisji konkursowych w Tomaszowie Mazowieckim
Zobacz Także